Härligt att vara hund!


Mira mår bra som vanligt undra om Luffe gör det och så?



Ja, han mår såklart bra, det gör han ju alltid eller?




Nej inte direkt min smak men färgen var fin i alla fall.



Wow det var mig en stor vampyr kanin en son vill man inte träffa.



Jag heter egentligen Elvis inte vampyr kanin, Men ni kan kalla mig Elvis den snygge.



Nu tar vi en sväng till mormor hon vill säkert ha lite sällskap av mig och dom andra



Här säger vi hej till mormor hon ser lite rädd ut men det går säkert bra??



Nu går vi och gör nått annat god natt mormor vi ses sen



Nu avslutar vi med en bild på den vackra mig tack och hej för mig........

Kommentarer
Postat av: Bt

Vad bra du är på att blogga Linn'ea

hälsningar BT

2010-01-10 @ 15:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0