Ny dag och nya tag-

Jag träffade Karin Recksén som glatt berättade att väninnan visst hade bjudit på vin.
 

Jag snackade lite med Sune som sade att de skött sig riktigt bra men att han inte hade fått smaka några räkor.



En ny flicka som heter Emma eller Josefin var här och hälsade på mig. Hon är tvilling så man vet aldrig vem av henne som var här.



Han som sitter bredvid är i alla fall min lillhusse som heter Teodor.



Det är alltid lika kul att se att i en del hus lyser flitens lampa.

Själv var jag inne på centralen för att känna lite trängsel och storstadspuls.


Det är inte lätt för mig som är Göteborgshund att vistas i dessa miljöer.

Man kan observera mycket genom att bara titta.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ser ut som om du har ett fint liv Luffe

2009-05-14 @ 16:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0