Sommar sol och underbart väder.



Här ligger båten Trygg på Norrmälarstrand ett stenkast från stadshuset. Lite kul eftersom den varit en av Rörös fiskebåtar. Den byggdes 1906.



Raoul Wallenbergmonumentet vid Nybrokajen. Kritiserat av många men ganska gripande.

Det är en del man får se då man går på stan så jag återkommer med mer turistinformation.



Plötsligt kom det en VIP till Rundan, jag lyckades få en bild på den jag tror är Britney Spears-



Här kom Frodo simmande förbi en badande.



Syrran älskar att bada-







Lite Agilitymedaljer som mina syrror tagit. men nu tror jag att jag är på G-

Du behöver inte bada i vassen i år Tindra.

Ja min Agilityträning kunde börjat bättre. Men som sagt, jag kommer starkt på slutet.



Får jag presentera nästa hundägare på Rundan. Mia heter hon och det är en Vaktel som kommer hem till dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0