Karin Recksén är på bättringsvägen.

Jag har tagit det litae som min uppgift att ta reda på lite saker här på Rundan. karin Recksen halkade på en plastpåse nere på Favör i centrum-- Hon bröt lårbenet men är nu på bättringsvägen.


Bra tycker jag för att nu behövs det krafttag från styrelsens sida.



Händerna i fickan duger inte Janne.



Vi två stackare i fönstret fick inte komma ut för janne o Ulla skulle ut på egna även tyr.



Jag tycker Tindra är lite taskig som inte delar med sig av sin mat. Jag har precis ätit upp min egen mat och väntar på att Tindra skall bli lite ouppmärksam.


Här ser vi nästa husse på Rundan. En vaktel är född men behöver lite tid hos sin mamma.


Här är en kille som en gång ägt en dobberman men nu nöjer sig med att vara extrahusse till en cockerspaniel. Du vet en sådan som äter spaggeti med Lufsen på julafton.


Grävmaskinerna fortsätter förhoppningsvis att gräva klart i nästa vecka.


Jag vill också kunna klättra i träd som Flisan.

Jag avslutar med ett citat av Mae West: Det krävs stor erfarenhet av en kvinna att kunna kyssas som en nybörjare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0