En härlig solig sommardag på ett vackert Rundan



Här ligger jag och tar det lugnt och drömmer om god mat och om min hemstad Göteborg-



Undrar om Linnea bjuder på kaninstek på fredag. 

3/4 av familjen Lycke i horisontalläge. Jag gillar nog Linnea bäst för hon kommer och går ut med mig ibland.
Jonte o Fia gillar jag också men Linnea är nog bäst.



Här sitter Tosca och bevakar min matte. Hon ser så glad ut eftersom allsångsprogrammet är från Göteborg.


Ja,ja, Anders Lundin kommer i morgon. Lotta Engberg är väl inte så tokig.
Se hela bilden

Jag är väl inte så tokig.

Min husse har klippt framsidan och har nu förmodligen Rundans mest välklippta framsida.




Nu får du ta fram gräsklipparen Lotta.


Jag är heller inte glad över alla dessa Göteborgare som skall ta över Jorden.




Här ser vi en interiörbild från FN-skrapan i New York- Den skall enligt rykten flytta till Masthugget i Göteborg.



Vi Göteborgare tar över världen tror jag och min husse.





Kommentarer
Postat av: Karin TRrygg

Det var roligt att se Linnea och alla andra.

2009-06-30 @ 13:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0