presentation

Jag är inte en vanlig tax. Det finns många anledningar till det. Det är flera som har insett hur fantastisk jag är - jag har faktiskt en egen fanclub på facebook, och det är det inte alla taxar som har. Såhär vacker är jag:


Jag är en heltax, men ändå inte renrasig. Jag är nämligen en blandning mellan strävhårig och korthårig tax. Det bästa av två världar helt enkelt! Jag ser mest korthårig ut, men med en sträv rand på ryggen.

Rosa är en manlig färg
Min favoritfärg är rosa. Det är bara killar som är riktigt säkra på sin manlighet som vågar det. Min manlighet är okränkbar, flera av mina familjemedlemmar har förespråkat kastrering men det kommer inte på frågan.


Min familj
Från början hade jag en fin man och vi bodde i Göteborg, men han togs hastigt ifrån mig och flög till himlen. Det var en stor tragedi i mitt liv. Men som tur är så fick jag en ny familj som älskar mig. När jag fick dem så innebar det också en flytt till Stockholm, närmare bestämt Tullinge.

Jag bor med två snygga tikar, Tosca & Tindra, och en rolig katt, Flisan, som jag brukar busa med, jag tycker särskilt om att bita henne i bakbenen. Tillsammans har vi sex stycken husdjur av rasen "människa". Det är Bosse, Stina, Ellinor, Amanda, Teodor och Agaton.

Vi bor i ett stort radhus i Tullinge, där jag har många rum till mitt förfogande. Dock är ett rum "taxfri zon". Jag förstår inte varför, för där finns ju massa kattmat och framförallt kattbajs att äta. Mina husdjur verkar dock inte uppskatta denna aktivitet.
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Luffes blogg rockar!!

2009-02-20 @ 19:13:47
URL: http://tindrelin.blogg.se/
Postat av: Fam Werling (Göteborg)

Kanon bra blogg Luffe!

Kul att läsa att du verkligen har det bra!

Vi saknar dej!

Kramar från Linda, Stefan, Max och Ella

2009-03-09 @ 21:02:04
Postat av: Fam Werling (Göteborg)

Kanon bra blogg Luffe!

Kul att läsa att du verkligen har det bra!

Vi saknar dej!

Kramar från Linda, Stefan, Max och Ella

2009-03-10 @ 15:03:25
Postat av: Fam Werling Lidström (Göteborg)

hej vad roligt att du mår bra. jag har saknat dig!

kram simon

2009-03-10 @ 20:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0