Kärlek och Sex, Sex, Sex

Ja alla vet att sex säljer. Jag vet inte vad jag egentligen tycker om sex eftersom jag aldrig prövat. Mina mattar tycker dock synd om mig när tjejerna hemma är på G eftersom jag ylar upp mig lite då.
Här ligger Tosca som inte riktigt är tillgänglig just nu. Hon är dessutom minstyvsyster så det hela kan bli komplicerat. Vi är inte ens samma ras och sist hon var tillgänglig för mig skickade de upp mig till Forshaga. Där hade jag trevligt och fick jaga brudar för glatta livet. Min matte Amanda lyckades också fixa en jägare tack vare mig.

Ett grannpar, trevligt javisst men de har inga tikar. Jag hälsar lite glatt men sen får jag dra vidare.


Lotta Gedda, en trevlig kvinna men hon går omkring på Rundan med omnejd med en konkurrent. Hon ger mig godis så det hela är tudelat. Hon ägs av Sune en Jack-nånting som är galen i brudar.


Lotta i full färd med att ge mig godis. Bakom henne är hennes härskare Sune och hundflickan som just är i färd med att kyssa mig heter Molly. Jag vågar dock inte löpa linan ut med Molly så länge Sune är i närheten.
Det kan börja pratas och ett tu tre blir man underhållsskyldig.


Ulla Mähler med Molly. Visst ser Molly trevlig ut. Molly bor på Rundan så jag passar nog på att besöka henne vid ett senare tillfälle.

Jag avslutar med ett citat: Av alla perversioner så är avhållsamhet den värsta.

Kommentarer
Postat av: Molly

Hej Luffe!

Du verkar vara en kul kille men jag har inte riktigt fattat det där med sex än. Matte säger att jag är lite sen i utvecklingen. Ialla fall kommer både du och Sune att sjunga för mig snart säger hon. Tills dess kan vi väl hålla oss till pussar.

Kram(hur man nu gör det som hund)Molly

2009-02-26 @ 16:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0